Σκίτσο από τεύχος του περιοδικού Mirroir des modes του 1926 με 3 πλήρη σύνολα : φόρεμα, γάντια, καπέλο, τσάντα, παπούτσια. Μια εικονογράφηση που μας δείχνει πώς η εμφάνιση με ένα πολύ απλό ρούχο όπως το ίσιο φόρεμα, αναβαθμίζεται και γίνεται κομψότατη.
Τα φορέματα είναι σχεδιασμένα σε ίσια γραμμή και μακρόταλα, με ζώνη από το ίδιο ύφασμα που δένει χαλαρά στους γοφούς και μήκος που μόλις καλύπτει το γόνατο. Ωστόσο, δεν τους λείπει αυτό το κάτι τι, ιδιαίτερα στις μανσέτες και στον γιακά. Το πρώτο μάλιστα που είναι σε γκρί καρό ντεσέν, χρησιμοποιεί την διχρωμία του υφάσματος για να φτιάξει ένα πολύ βαθύ ντεκολτέ με μεγάλο γιακά κι από μέσα πλαστρόν σε μαύρο μονόχρωμο υλικό.
Τα φορέματα απογειώνονται με την προσθήκη αξεσουάρ. Οι γυναίκες φορούν γάντια. Κρατούν κομψές τσάντες σε χρώμα που κάνει κοντράστ με το φόρεμα, οι δύο τσάντες μάλιστα έχουν χερούλι -επομένως είναι αρκετά πρακτικές. Οι γόβες είναι σε ίδιο χρώμα με τις τσάντες και έχουν πρόσθετο γεωμετρικό σχέδιο που σχηματίζεται με δυό υλικά, είτε με ανάγλυφα γαζιά. Τα καπέλα επιλέγονται σε χρώμα που ταιριάζει είτε με τα ρούχα, είτε με τα λοιπά αξεσουάρ όπως π.χ. το βεραμάν αριστερά που σχηματίζει ένα μικρό σετ με την τσάντα .
Ενδεικτική της Art Deco η καρφίτσα με το γεωμετρικό ελάφι πάνω στο καπέλο, μια εικόνα αθωότητας και καθαρότητας, τόσο σε συμβολισμό όσο και σε μορφή.
(φωτό σκίτσων La mode de Pinktag)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου