Το 1963 η επική ταινία Αντώνιος και Κλεοπάτρα με την Λίζ Ταίηλορ και τον Ρίτσαρντ Μπάρτον, έγινε μεγάλη εισπρακτική επιτυχία. Ενέπνευσε λοιπόν στον διακεκριμένο κομμωτή Alexandre την κουπ και τα χτενίσματα που σχεδίασε για τις πελάτισσές του.
Φυσικά ο Alexandre ήταν καλλιτέχνης, δεν μιμήθηκε τα χτενίσματα της ταινίας, αλλά τα ερμήνευσε όπως έκρινε πως ταίριαζαν στις μοντέρνες γυναίκες του 1963. Καταρχάς επινόησε την κουπ "δόντια του Φαραώ" ένα φυλλαριστό κόψιμο σε επίπεδα που το καθένα ήταν 4-6 εκατοστά μακρύτερο από το προηγούμενο, κι όλα κατέληγαν σε μύτες. Αποτέλεσμα ήταν οι γυναίκες να μπορούν να διατηρούν τα μαλλιά τους ελεύθερα και με κίνηση (σε σχέση με το ομοιόμορφο μήκος στο κόψιμο) όταν τα άφηναν κάτω, ενώ όταν τα μάζευαν ψηλά σε σινιόν, να μπορεί το σινιόν τους να γίνεται ανομοιόμορφο, ώστε να έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Στην ανάρτηση μας υπάρχει ένα πρωινό χτένισμα με λίγες τούφες μαζεμένες ψηλά και ένα βραδινό που ονομάζεται Baby Cleopatra, κατάλληλο για νέες κοπέλες, με αλογοουρά που στολίζεται με ένα διάδημα. Και τα δύο χτενίσματα έχουν μακριές φράντζες στο μέτωπο.
Το μακιγιάζ που δίνει έμφαση στα μάτια με eye liner και άφθονη μάσκαρα, ενώ αφήνει τα χείλη σχεδόν διάφανα, σχεδιάστηκε από την εταιρεία Harriet Hubbart Ayer -με την οποία ο Alexander συνεργαζόταν επί πολλά έτη.
Τις αυθεντικές φωτογραφίες με την υπογραφή του Alexander δάνεισε στο τεύχος Μαρτίου 1963 του περιοδικού "Γυναίκα" ο δικός μας διακεκριμένος κομμωτής Νίκος Ζωρζ, γνωστός ως Ζωρζ. Ο ίίδιος ανέλυσε την τεχνική αυτής της συγκεκριμένης κουπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου