Αξιοπρόσεκτο είναι το μήνυμα που αναφέρει στο κείμενο: εκείνη που χρησιμοποιεί Sunsilk είναι "απελευθερωμένη", "σίγουρη για τον εαυτό της", ενώ η λακ αυτή "είναι μέρος της προσωπικότητας' όποιας την φοράει.
Αν και η λάκ Σανσίλκ είναι πράγματι αποδοτική, η διαφήμιση toy 1969 έπρεπε να καταδικαστεί από τις γυναίκες ως γελοία και μισογυνική -κατά την γνώμη μου. Δυστυχώς δεν καταδικάστηκε, γι αυτό φτάσαμε στο σημείο το 2023 να ακούμε στις διαφημίσεις για "ευτυχισμένες μασχάλες" (αποσμητικό DOVE). Από ό,τι φαίνεται η απελευθέρωση, η αυτοπεποίθηση, ακόμη η σωματική ευτυχία εξαρτώνται πάνω από όλα από τα προϊόντα που αγοράζουμε.
(φωτό la mode de Pinktag)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου