Τετάρτη 2 Μαρτίου 2022

1950 Φόρεμα και μαντό

 

Απο περιοδικό Jardin des modes του 1950 βλέπουμε το μαντό και το φόρεμα του Οίκου Rochas.
Η κυρία βρίσκεται στην "ώρα της επιλογής" αφού διαλέγει αρώματα. Δοκιμάζει το Mouche και το Mousseline και το Rose. Μένει πιστή στο "Femme"; Δίλλημα. Για τον σύντροφο παίρνει το Moustache -όλα του Οίκου Rochas, τα αρώματα ο προσωπικός τομέας της υπέρκομψης Madame Rochas..
Η γυναίκα φοράει σύνολο Υψηλής ραπτικής, φόρεμα από μάλλινο πάιγ και μαντό από ταφτά διαμορφωμένον το χέρι. Αυτό σημαίνει ότι η επιφάνειά του μαντό που μοιάζει με κερήθρα μέλισσας είχε φτιαχτεί με κέντημα στο χέρι, εκτελεσμένο στο εσωτερικό του υφάσματος.
Γενικότερα, όλες οι πρωτότυπες επιφάνειες, τα κεντήματα, και πολλές φορές το εμπριμέ στα ρούχα Υψηλής Ραπτικής είναι φτιαγμένα στο χέρι και δεν εμφανίζονται 2η φορά σε κανένα άλλο ρούχο. Οι τρέσες Chanel που βλέπουμε στα τελειώματα των μπουκλέ ταγιέρ, είναι φτιαγμένες στα εργαστήρια Chanel σε μικρούς αργαλειούς, μία-μία, μόνο για το συγκεκριμένο ταγιέρ, στα χρώματα που ταιριάζουν στο ρούχο -δηλαδή δεν είναι ολόκληρο ρολό με τρέσα βιομηχανική, από την οποία κόβουν κομματάκια και τα προσθέτουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ιβουάρ καμπαρντίνα, ένα κλασικό

Μερικές φωτογραφίες με το σημερινό σύνολο. Η καμπαρντίνα, η ομπρέλα και το παντελόνι ιβουάρ, η τσάντα και τα λουστρινι μποτάκια σε μπεζ ελεφ...