Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022

1924, L'Art et la Mode

 

Ο Μάρτιος όπως κι ο Οκτώβριος έχουν υψηλότερες θερμοκρασίες, ωστόσο η βροχή είναι μέσα στο πρόγραμμα. Από το περιοδικό L' Art et la Mode του 1924, τρία πανωφόρια για βροχή. Το πρώτο και το τρίτο είναι φτιαγμένα από μάλλινο αδιαβροχοποιημένο ύφασμα, το μεσαίο από λεπτό δέρμα. Οπως βλέπετε τα πατρόν τους είναι εξαιρετικά ασυνήθιστα: από τους ώμους φεύγουν κάπες που πέφτουν ως δεύτερο πανωφόρι, οι γιακάδες είναι στην ουσία πρόσθετοι "λαιμοί", το μπροστινό και πίσω μέρος του ρούχου κλείνουν με κουμπιά στα πλαϊνά, ή σταυρώνουν βαθειά και στερεώνονται με κορδόνια που τυλίγονται γύρω από το σώμα, κι άλλα πολλά πρωτοφανή.
 
Τα 3 μοντέλα σήμερα μας φέρνουν τον νου 50% γιαπωνέζικη πρωτοπορία και 50% τον Ζαν Πωλ Γκωτιέ στα 80s.  Στην πραγματικότητα απηχούν την επίδραση του Erté, αλλιώς Ρομαίν ντε Τιρτόφ, στον οποίο θα αναφερθούμε στο μέλλον. Από αυτόν επηρεάστηκαν οι επόμενοι, μερικοί εκ των οποίων παρουσίασαν τα δικά του σχεδιαστικά τρυκ 70 χρόνια μετά και πάλι κατάφεραν να πάρουν τον τίτλο του "ιδιοφυούς". 
(φωτό La mode de Pinktag)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ιβουάρ καμπαρντίνα, ένα κλασικό

Μερικές φωτογραφίες με το σημερινό σύνολο. Η καμπαρντίνα, η ομπρέλα και το παντελόνι ιβουάρ, η τσάντα και τα λουστρινι μποτάκια σε μπεζ ελεφ...