Από το φιγουρίνι Simplicity του χειμώνα 1967, διαφήμιση για είδη ραπτικής. Οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής είναι μια μεγάλη χώρα, με πολύ πληθυσμό. Εάν φτιάξεις ένα καλό προϊόν που καλύπτει σωστά τις ανάγκες των ανθρώπων, θα επιτύχεις.
Εδώ η πρωτοποριακή εταιρεία Designers fabrics Buy-Mail, εταιρεία που έπαιρνε παραγγελίες για υφάσματα και υλικά ραπτικής δι αλληλογραφίας, με 40.000.000 πελάτισσες, βρήκε τον στόχο. Έφερε τα ομορφότερα υφάσματα, πατρόν και άλλα υλικά ραπτικής, σε όλες τις απομακρυσμένες πόλεις και χωριά της χώρας, στις αχανείς εκτάσεις με τις τεράστιες φάρμες, από την Αλάσκα έως την Νέα Ορλεάνη.
Βεβαίως οι γυναίκες παντού, αλλά ειδικά στην Αμερική στηρίζονται πολύ στον εαυτό τους για τα πάντα, σε αυτό που λέμε "αυτενέργεια". Ενώ οι ΗΠΑ είναι η χώρα που το έτοιμο ρούχο θριάμβευσε, οι ΗΠΑ είναι και η χώρα που το ατομικό ράψιμο ρούχων, καλυμμάτων σαλονιού, κουρτινών, σου πλα κλπ, επίσης θριάμβευσε, παράλληλα. Ακόμα και σήμερα οι περισσότερες Youtuber και Τικ Τόκερ που ανακαλύπτουν κόλπα για το ντύσιμο (hacks) είναι Αμερικάνες. Πανέξυπνες και δυναμικές.
Γι αυτόν τον λόγο στην εικονογράφηση βλέπουμε σκιτσαρισμένες τις πελάτισσες της Designers fabrics Buy-Mail σε μια δημοκρατική εικόνα ισότητας: από έφηβες έως ηλικιωμένες κυρίες, από πολύ λεπτές φιγούρες έως στρογγυλές. Έραβαν όλες και μετέτρεπαν το κέφι τους, σε ρούχο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου