Πέμπτη 12 Αυγούστου 2021

NIVEA διαφήμιση, 1962

 

Διαφήμιση του 1962 των αντηλιακών NIVEA.
Η εταιρεία NIVEA γενικώς προωθούσε το σκεπτικό της καλής υγείας και της απλότητας, δηλαδή είχε ελάχιστα, βασικά καλλυντικά που δεν άλλαξαν καθόλου σύσταση και συσκευασία επί 40 χρόνια . Οι διαφημίσεις της αντικατοπτρίζουν αυτό το σκεπτικό: εδώ το μοντέλο είναι μια νέα γυναίκα με πολύ κοντά μαλλιά, που το σώμα της δεν φαίνεται σχεδόν καθόλου, δεν έχει ξαπλώστρα, ούτε ομπρέλα παραλίας, κάθεται κατευθείαν στην άμμο και το μοναδικό της αξεσουάρ είναι ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου. Καμία σεξουαλικότητα δεν αναδύεται από την εικόνα, αναδύεται όμως η χαρά της ζωής που πράγματι ταιριάζει στο καλοκαίρι.
Η φουσκωτή μπάλα με το λογότυπο NIVEA πάνω στην οποία ακουμπάει η γυναίκα, ήταν ένα πετυχημένο διαφημιστικό τρυκ της εταιρείας. Προσφερόταν επί δεκάδες χρόνια δωρεάν, με διπλές συσκευασίες προϊόντων και δημιούργησε πολλές ώρες παιγνιδιού για μικρούς και μεγάλους στις ακτές της Ευρώπης.
(φωτογραφία του περιοδικού La mode de Pinktag)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΡΟΥΧΑ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ

  Υπάρχουν ρούχα, αξεσουάρ ή χρώματα κατάλληλα μόνο για τον χειμώνα ή μόνο για το καλοκαίρι; Ποια είναι αυτά; Υπάρχουν άλλα, κατάλληλα για κ...