Πέμπτη 28 Ιουλίου 2022

ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΟΡΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ-ΜΙΣΕΛ...

 


Στην προχθεσινή εκδήλωση στο Προεδρικό Μέγαρο για την επέτειο 48 χρόνων από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Ελλάδα, υπήρξαν πολλές καλεσμένες ντυμένες ανάρμοστα. Μεταξύ αυτών η ευρωβουλευτής της Ν.Δ Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου που φόρεσε το κόκκινο φόρεμα της 1ης φώτο.
Το κόκκινο είναι χρώμα του πάθους και από την φύση του, επιβάλλεται στο οπτικό πεδίο όσων μας βλέπουν. Είναι κατάλληλο χρώμα ρούχων για στιγμές που φλερτάρουμε κι έχουμε μια παιχνιδιαρικη διάθεση, π.χ. για ραντεβού, για μια βόλτα στο Καζίνο, για ένα πολυτελές πάρτι. Είναι εντελώς ακατάλληλο για ντύσιμο καλεσμένης σε γάμο (διότι καμία καλεσμένη δεν επιτρέπεται να ανταγωνίζεται την νύφη σε προσοχή) κι είναι καθαρή ασέβεια σε κηδεία.
Το φόρεμα της Άννας Μισέλ είναι φορτωμένο με επιπλέον σεξουαλικότητα εξαιτίας της στενής γραμμής του και του αποκαλυπτικού ντεκολτέ. Η σεξουαλικότητα δεν είναι χαρακτηριστικό που πρέπει να προβληθεί από γυναίκα με κρατικό αξίωμα στην γιορτή της αποκατάστασης της Δημοκρατίας - εκτός κι αν δεν έχουμε καταλάβει την σοβαρότητα της στιγμής.
...ΚΑΙ Η ΕΛΕΝΑ ΑΚΡΙΤΑ
Για το ντύσιμο της Άννας Μισέλ έκανε μια μικρή ανάρτηση η δημοσιογράφος Έλενα Ακρίτα, βάζοντας δίπλα από την φωτό της Ασημακοπούλου, το παρόμοιο κόκκινο φόρεμα της Τζούλια Ρόμπερτς από την ταινία Pretty woman. Οι εφημερίδες που πρόσκεινται στην Ν.Δ. έσπευσαν να κατηγορήσουν την Ακρίτα για σεξισμό. Ειπαν ότι παραλληλίζει την Άννα Μισέλ με πόρνη, γιατί η Ρόμπερτς ήταν πόρνη στην ταινία.
Φυσικά ο ισχυρισμός των εφημερίδων είναι εντελώς υποκριτικός. Η Ακρίτα με ευγενικό και χιουμοριστικό τρόπο απλώς υπέδειξε την πηγή έμπνευσης της Άννας Μισέλ, που εμφανώς προσπαθούσε να ενσαρκώσει στην ουσία της την όμορφη γυναίκα - με απόλυτη αποτυχία όμως.
"Αποτυχία" επειδή το φόρεμα της Τζούλια Ρόμπερτς είναι πολύ κομψότερο. Εχει μικρά ντραπέ στα μανίκια, δεύτερο ντραπέ στους γοφούς, είναι αεράτο με την φαρδιά του φούστα από το ντραπέ και κάτω, ενώ συνοδεύεται από βραδινά σατέν γάντια σε opera length και μικρή στολισμένη τσάντα minaudière.
Και "απολυτη" αποτυχία διότι η Τζούλια Ρόμπερτς το φοράει στην σωστή περίσταση -πηγαίνει στην όπερα, όχι στην επέτειο του τέλους της Χούντας.
Το δικό μου συμπέρασμα είναι οτι η Έλενα Ακρίτα ήταν εξαιρετικά ήπια στην κριτική της. Στην θέση της θα επικεντρωνόμουν στην απρεπή εμφάνιση της Ασημακοπούλου για μια τέτοια περίσταση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ιβουάρ καμπαρντίνα, ένα κλασικό

Μερικές φωτογραφίες με το σημερινό σύνολο. Η καμπαρντίνα, η ομπρέλα και το παντελόνι ιβουάρ, η τσάντα και τα λουστρινι μποτάκια σε μπεζ ελεφ...